Termeni si conditii

DEFINIȚII
Vânzătorul – înseamnă SOLENZARA SALON sau SOLENZARA MAISON;

Cumpărător/Revânzător – înseamnă firma sau compania care plasează comanda vânzătorului;

Bunurile – înseamnă articolele, lucrurile sau articolele descrise în comandă, bunurile care sunt oferite de Vânzător;

Comanda – înseamnă comanda plasată de către cumpărător pentru livrarea bunurilor.

NUMAI COMERȚ
Vânzătorul este un furnizor exclusiv comercial și necesită dovezi de tranzacționare comercială înainte de a furniza orice potențial Cumpărător/Revânzător. Cumpărătorul/Revânzătorul trebuie să furnizeze dovada documentară necesară (de exemplu, certificatul de TVA, nr. de înregistrare a comerțului etc.), precum și un formular de cerere comercială completat în întregime.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a respinge orice cerere pe care o consideră că nu este o tranzacție „de bună credință”.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza orice client potențial dacă consideră că locația acestuia poate fi dăunătoare activității de tranzacționare a unui cont existent.

PRETUL SI PLATA
Toate preturile sunt in EURO, FCA Targoviste, Romania si includ ambalajul standard. Toate prețurile includ transport și TVA.

Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile pentru toate bunurile fără notificare prealabilă, dacă este cazul.

Plata se face prin una din urmatoarele modalitati de plata:

Acreditiv irevocabila, platibila la vedere, emisa dupa acceptarea comenzii sau

un depozit de 30% din proforma, la momentul plasarii comenzii si soldul cu doua saptamani inainte. expedierea mărfurilor.

COMENZI
Comanda minima acceptata este de 2.000 Euro. Taxăm 100 Euro pentru comenzi între 1.000 – 1.999 Euro. Nu vor fi acceptate comenzi cu valoare sub 1.000 de euro.

Comanda minimă în străinătate este pentru un container de 20 de picioare. Comanda minimă în afara UE este de 3.000 de euro.

LIVRARE / TRANSPORT
Vanzatorul poate aranja transportul la cerere, cu camion sau container pana la rampa.
Majoritatea comenzilor sunt livrate în termen de 6 până la 8 săptămâni de la primirea confirmării comenzii și a plății. Cu excepția cazului în care se convine altfel în mod expres în scris, orice termene de livrare specificate de Vânzător în oferta sa sau în alt mod sunt doar estimări de afaceri și Vânzătorul nu va fi răspunzător față de Cumpărător pentru nicio pierdere sau daune (directe, indirecte sau în consecință) suferite de Cumpărător. ca urmare a nerespectării de către Vânzător a acestor termene de livrare. În plus, Vânzătorul nu va accepta anulări de comenzi sau rambursări de depozit pentru expedieri întârziate.

Atunci când Cumpărătorul organizează transportul, acesta va trebui să asigure ridicarea mărfurilor la data convenită.

Cumpărătorul este responsabil ca camioanele să poată ajunge cu ușurință la locul de descărcare. Responsabilitatea descarcarii bunurilor revine Cumparatorului.

Camioane:

Cumpărătorul trebuie să descarce mărfurile în termen de 2 ore de la sosirea lor. Vânzătorul nu va fi răspunzător față de Cumpărător pentru nicio daune sau pierderi care decurg direct sau indirect din orice întârziere a livrării.

Bunurile nu sunt acceptate de către Vânzător pentru returnare de la Cumpărător.

Bunurile livrate nu pot fi returnate fără confirmarea Vânzătorului.

Șoferii nu pot lăsa vehiculele nesupravegheate, așa că vă rugăm să nu le cereți să ducă articole la depozitele de la etaj etc. Mărfurile nu vor fi livrate la o adresă privată/rezidențială. Șoferii pot ajuta la descărcare, dar nu sunt obligați să o facă.

În caz de accident, jaf sau orice alt incident care se presupune că ar putea afecta integritatea bunurilor, Cumpărătorul nu trebuie să continue descărcarea bunurilor și trebuie să notifice imediat și oficial Vânzătorul, atât în ​​scris, cât și telefonic. Vânzătorul va contacta imediat compania de transport și compania de asigurări care poate numi un agent care să ia act de daune.

NOTĂ IMPORTANTĂ:

În cazul în care apare un incident, Cumpărătorul TREBUIE să procedeze după cum urmează:

fotografiile camionului trebuie făcute înainte, în timpul și după descărcare.

trebuie făcute fotografii ale fiecărei piese pentru a dovedi defectele/deteriorările.

Fotografiile etichetelor de pe fiecare piesă trebuie făcute pentru a dovedi codul articolului, iar

observațiile lotului de producție trebuie făcute pe CMR, care includ o scurtă descriere a avariilor, numărul / cantitatea de piese deteriorate,

observațiile de pe CMR trebuie semnate, denumite tipărite și ștampilate de către Cumpărător, șoferul trebuie să contrasemneze CMR-ul care conține observațiile Cumpărătorului

.

SOLENZARA SRL va emite documentele de export corespunzatoare si va trimite originalele prin curier rapid cu conditia ca toate conditiile de plata sa fi fost respectate. Cumpărătorul este responsabil de transportul interior din Târgoviște până în portul român, toate costurile de manipulare în porturile de încărcare/descărcare, transport maritim și transport intern din țara de livrare, taxe vamale, stivuitor, stație, depozitare, ridicare.

RECLAMAȚII
Orice marfă defecte vizibile și discrepanțele cantitative trebuie menționate pe documentul de transport CMR la descărcarea mărfii. Nerespectarea acestei proceduri va duce la necreditarea articolelor deteriorate.

În cazul unei daune care nu sunt evidente, Cumpărătorul poate face rezerve în scris vânzătorului în termen de cinci zile de la livrare, duminica și sărbătorile legale exceptate.

Orice defecte nevizibile și revendicare calitativă nu vor fi acceptate decât dacă Vânzătorul primește reclamația, în scris, în termen de 30 de zile de la primirea mărfii.

Pentru orice reclamație, Cumpărătorul trebuie să furnizeze Vânzătorului fotografii detaliate ale defectelor și să completeze un formular standard de revendicare a calității, care este disponibil la cerere.

o Pot apărea mici crăpături și despicături și sunt inerente produselor din lemn masiv, tot din cauza diferențelor de temperatură în timpul tranzitului

o Pot apărea mici diferențe de culoare pe mobilierul din lemn masiv.

o Fiecare piele de piele are semne unice, variații de culoare și o personalitate proprie. Aceste semne distinctive sunt urme, vergeturi, cicatrici vindecate și urme native. Doar pielea adevărată se poate lăuda cu aceste semne.

Toate aceste lucruri distinctive fac produsele noastre speciale și nu reprezintă un motiv pentru reclamații de calitate. MOBILIERĂ

DE ÎNȚRIJIRE A PRODUSULUI Variațiile naturale care apar în lemn sau în alte materiale nu sunt considerate defecte, iar rezistența culorii sau potrivirea culorilor, granulației sau texturilor acestor materiale pot fi diferite de la un produs la altul.

Mobilierul din lemn masiv este sensibil la mediu. Variațiile de umiditate și temperatură pot face ca lemnul să se umfle sau să se micșoreze, ducând la apariția unor denivelări și mici fisuri. Nodurile și rășina sunt complet naturale. Indiferent dacă mobilierul din lemn este cerat, vopsit sau pulverizat, se poate zgâria și se zgârie dacă este tratat cu neglijență. Trebuie avută grijă când utilizați grăsimi și lichide murdare.

Vă rugăm să urmați instrucțiunile de îngrijire de mai jos pentru a vă bucura la maximum de mobilier:

– Nu așezați mobila în aer liber;
– Nu așezați mobilier lângă calorifere, guri de încălzire și răcire. Păstrați mobilierul din lemn la o temperatură uniformă cu umiditate stabilă. Temperatura climatică recomandată de 18-22°C, umiditate între 40 și 60%.
– Schimbările ciclice de temperatură într-un mediu neîncălzit (răcor noaptea, mai cald ziua) pot provoca mici crăpături ale lemnului;
– Ar trebui evitată lumina directă a soarelui; poate usca mobilierul din lemn si are efect de albire asupra lemnului si finisajelor;
– Nu puneți obiecte fierbinți, zgârieturi sau umede pe suprafața finisată; folosiți fețe de masă/covorașe;
– Evitați șocurile mecanice manipulând cu atenție. Nu trageți niciodată piesele pe podea, deoarece acest lucru va cauza deteriorarea articulațiilor;
– Pentru finisajele pe bază de apă, utilizați ulei de ceară special recomandat de comerciantul dumneavoastră de mobilă pentru a menține strălucirea naturală a suprafeței și rezistența la lichide, pete și zgârieturi. Aplicați aceeași ceară pe sertare sau pe arborele de glisare ale ușii pentru a asigura o alunecare lină.
– Curățați suprafețele pulverizate cu o cârpă umedă folosind doar apă sau săpun ușor și apă și terminați prin ștergere cu o cârpă uscată.
– Nu utilizați agenți de curățare puternici care conțin amoniac, alcool sau silicon.

TAPITERIE

Toate tapiteria din gama noastra sunt realizate manual, folosind rame din lemn masiv de fag. Pot fi folosite spumă, țesături sau piele de diferite calitate, precum și diferite vopsele sau lacuri pentru picioare. Indiferent de materialul sau finisajul ales, se pot produce daune dacă sunt tratate cu neglijență și trebuie luată precauție cu privire la murdărie, grăsimi și lichide.

Vă rugăm să urmați instrucțiunile de îngrijire de mai jos pentru a vă bucura la maximum de tapițeria:

– Întoarceți, rotiți și pufăiți regulat pernele detașabile pentru a asigura o uzură uniformă și pentru a crește longevitatea.
– Pernele strânse, atașate pentru scaun și spătar se vor întinde și se vor încreți odată cu folosirea. Le puteți restabili cu ușurință aspectul netezind suprafața și plasând excesul de tapițerie în părțile laterale ale scaunului sau ale spătarului.
– Pentru a minimiza decolorarea, vă recomandăm să plasați piesele tapițate în locuri unde nu vor fi expuse la lumina directă a soarelui.
– Deoarece praful și murdăria provoacă uzura mai rapidă a tapițeriei, vă recomandăm să aspirați în mod regulat cu un accesoriu pentru tapițerie. De asemenea, aspirați înainte de curățare sub orice formă.
– Pentru curățarea petelor, utilizați un produs de curățare care să corespundă cu materialul sau pielea dvs. Testați mai întâi orice agent de curățare într-o zonă neobservată. Nu utilizați niciodată produse de curățare a petelor care conțin înălbitor sau alcool.
– Veți obține cele mai bune rezultate dacă tratați imediat petele. Ștergeți cât mai mult posibil din deversare cu o cârpă curată, uscată și albă. Nu frecați.
– Pentru pete persistente și curățarea generală, contactați o companie profesionistă de curățare a tapițeriei.
– O curățare profesională anuală vă va menține tapițeria să arate cât mai bine.

PRODUSELE
Modelele noastre standard de mobilier sunt realizate din lemn masiv de pin, precum si din MDF, pe suprafete limitate, pentru stabilitate sau in scopuri constructive (cum ar fi panourile usii sau lateralele produselor flexi). Poate fi, de asemenea, materialul preferat pentru proiecte specifice, cum ar fi articole de baie sau unități de afișare pentru magazine.

Toate scaunele și ramele noastre de tapițerie sunt realizate din lemn masiv de fag. La cerere specială, lemnul de pin poate fi luat în considerare pentru modele exclusive. Blaturile de masă sunt realizate fie din lemn masiv de pin, fag sau stejar, la cererea clientului.

Fotografiile din catalog și de pe site nu reproduc întotdeauna cu fidelitate culorile vopselei și petelor.

Dimensiunile din catalogul nostru și de pe site sunt luate din cele mai largi puncte exterioare. Acestea au fost furnizate de către Vânzător, considerând că sunt cât mai exacte posibil, dar nu constituie o descriere a mărfurilor și nu se garantează că sunt exacte. Când sunt necesare dimensiuni exacte, vă rugăm să ne informați la plasarea comenzii.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a face orice modificare a designului fără notificare prealabilă.

RĂSPUNDERE
În nicio circumstanță Vânzătorul nu va fi răspunzător față de Cumpărător pentru pierderi de profit sau pierderi economice.

Bunurile vor fi pe riscul Cumpărătorului din momentul în care Vânzătorul a predat bunurile în sarcina transportatorului numit sau agreat de Cumpărător, la sediul Vânzătorului.

Bunurile livrate de Vânzător Cumpărătorului vor rămâne proprietatea unică și absolută a Vânzătorului în calitate de proprietar legal și echitabil până în momentul în care toți banii datorați Vânzătorului au fost plătiți Vânzătorului.

Răspunderea vânzătorului nu poate depăși niciodată valoarea articolelor livrate. Toate comenzile sunt acceptate numai pe baza celui mai bun efort și nu pot fi niciodată văzute ca o garanție de livrare. Nelivrarea articolelor nu poate fi niciodată o justificare pentru vreo reclamație față de Vânzător.

În cazul în care Cumpărătorul a emis o comandă și a făcut un depozit pentru o comandă acceptată, iar Vânzătorul a produs-o, dar, din orice motiv, Cumpărătorul nu plătește soldul și nu colectează articolele produse, Vânzătorul are dreptul să retine depozitul pentru a acoperi cheltuielile generate de producerea comenzii specifice Cumparatorului.

În cazul unei defecțiuni care poate fi revendicată în mod rezonabil, Vânzătorul va fi responsabil numai pentru costurile reparațiilor. Modul în care vor fi efectuate reparațiile urmează să fie inițial discutat și agreat de părți. Vânzătorul nu va fi responsabil pentru alte costuri, cum ar fi transportul către și de la client, penalități etc.

Orice eroare tipografică sau materială sau de altă natură sau omisiune în orice literatură de vânzare, cotație, listă de prețuri, acceptare a ofertei, factură sau alte informații emise de Vânzător va fi supusă corectării fără nicio răspundere din partea Vânzătorului.

Acești Termeni și Condiții Generale înlocuiesc toate înțelegerile anterioare privind livrarea și sunt valabile pentru toate livrările SOLENZARA începând cu 1 februarie 2023, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel.

Cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres altfel în scris, toată mobila vândută este destinată uzului casnic. Nu putem accepta responsabilitatea dacă este utilizat în scopuri contractuale/comerciale sau în aer liber.

Drepturile de autor asupra materialului și a tuturor imaginilor conținute în acest site aparțin SOLENZARA SRL sau licențiatorilor săi. Nicio persoană nu poate copia, modifica, transmite, distribui, afișa, reproduce, publica, licenția sau crea lucrări din orice parte a acestui material sau să-l folosească în alt mod pentru orice utilizare publică sau comercială fără permisiunea prealabilă, expresă, scrisă a SOLENZARA SRL. Puteți vizualiza sau imprima pagini individuale numai pentru uz personal.

NOTĂ: Prețurile Vânzătorului sunt calculate pe baza faptului că se vor aplica Condițiile de mai sus. Cumpărătorii care solicită ca prețurile să fie cotate pe o bază diferită trebuie să informeze Vânzătorul.
Acești termeni și condiții se aplică numai Cumpărătorilor care au de-a face direct cu Vânzătorul și nu Cumpărătorilor care cumpără prin agenți sau distribuitori.